Audi SQ7 TDI

Audi SQ7 TDI z elektrycznym kompresorem

Audi SQ7 TDI jest pierwszym na świecie seryjnie produkowanym samochodem, w którym znajduje się silnik z elektrycznie napędzanym kompresorem.

Audi SQ7 TDI

W Audi SQ7 znajdują się dwie turbosprężarki oraz elektrycznie napędzany kompresor EAV (Elektrisch Angetriebener Verdichter), które doładowują nowy 4-litrowy silnik TDI.  EAV ma maksymalną moc 7 kW i posiada własny akumulator litowo-jonowy 48 V, który został zamontowany pod bagażnikiem.

Nowa jednostka 4.0 V8 TDI, która zastępuje stary silnik 4.2, rozwija maksymalną moc 435 KM i aż 900 Nm momentu obrotowego między 1000 a 3250 obr/min. Napęd jest przekazywany za pośrednictwem przeprojektowanej ośmiobiegowej automatyczna skrzyni biegów.

Samochód do „setki” rozpędza się 4,8 s, prędkość maksymalna jest ograniczona do 250 km/h, a średnie zużycie paliwa wynosi 7,4 l/100 km.

Audi SQ7 TDI

Audi SQ7 posiada układ kontroli zawieszenia EFP, który steruje pracą regulowanych amortyzatorów, sprężyn i sportowego mechanizmu różnicowego. Samochód posiada również elektromechaniczną, aktywną stabilizację wychylania pojazdu w zakrętach. Klienci mogą również zamówić węglowo-ceramiczne tarcze hamulcowe.

Wiosną rozpocznie się przyjmowanie zamówień na Audi SQ7 TDI, które w Niemczech będzie kosztowało od 89 900 euro.

Galeria

Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
Audi SQ7 TDI
3 marca 2016

Redakcja

Redakcja
Jesteśmy grupą ekspertów i pasjonatów motoryzacji. Chcemy abyś traktował EGOCAR.pl jako pewne, rzetelne źródło informacji o trendach, nowościach, premierach; o wszystkim związanym z motoryzacją.
Więcej od Redakcja

NAJPOPULARNIEJSZE

WIĘCEJ Z Premiery