Afera Volkswagena Das Auto Dieselgate kampania reklamowa Then. Now. Always

Po rozstaniu się ze sloganem reklamowym "Das Auto", Volkswagen wprowadza nowy slogan "Then. Now. Always.". Niemiecki koncern koncentruje się teraz na ludziach i ich relacjach z marką, a nie na samochodach, wzornictwie i technologii.

Afera Volkswagena Das Auto Dieselgate kampania reklamowa Then. Now. Always

Volkswagen staje przed wielkim wyzwaniem, jakim jest odzyskanie zaufania klientów po wybuchu afery związanej z nielegalnym oprogramowaniem, które fałszowało wyniki emisji spalin. Wycofanie rozpoznawalnego na całym świecie hasła reklamowego „Volkswagen. Das Auto” ma poprawić mocno nadszarpnięty wizerunek niemieckiej marki i zwiększyć sprzedaż.

Nowa kampania reklamowa, której towarzyszy również nowy slogan „Then. Now. Always.” zbiega się w czasie z akcją serwisową, którą objęto w Europie około 8,5 mln samochodów VW z silnikami Diesla przekraczającymi normy emisji spalin.

Szef sprzedaży marki VW Juergen Stackmann powiedział: „Straciliśmy wiarygodność i zaufanie. Teraz musimy zrobić wszystko, co w naszej mocy, żeby znów być górą„. Sprzedaż samochodów marki VW spadła w zeszłym miesiącu o 8,6 procent w Niemczech i aż o 14 procent w Wielkiej Brytanii.

Kampania reklamowa z nowym sloganem „Then. Now. Always.” rozpoczyna się w tym miesiącu w Austrii, Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. Stackmann o budowie nowego wizerunku Volkswagena powiedział: „Niesamowita liczba osób na całym świecie kojarzy nasze pojazdy ze wspomnieniami, bo Volkswagen jest częścią ich życia„.

5 lutego 2016

Redakcja

Redakcja
Jesteśmy grupą ekspertów i pasjonatów motoryzacji. Chcemy abyś traktował EGOCAR.pl jako pewne, rzetelne źródło informacji o trendach, nowościach, premierach; o wszystkim związanym z motoryzacją.
Więcej od Redakcja

NAJPOPULARNIEJSZE