Akcja przeprowadzona podczas Szczytu Klimatycznego, który odbywał się w Paryżu miała pokazać hipokryzję koncernów. Oczywiście oberwało się Volkswagenowi.

W czasie gdy najtęższe głowy zastanawiały się jak zahamować pędzące globalne ocieplenie, grupa aktywistów z brytyjskiej organizacji Brandalism realizowała swoją akcję na ulicach Paryża. Na ponad 600 billboardach i tzw. citylight’ach zawisły spreparowane reklamy sponsorów tegorocznego szczytu. Wśród nich – a jakże – znalazł się Volkswagen. Na reklamie VW przeczytamy: „Przepraszamy, że daliśmy się złapać”. Dalej, mniejszą czcionką: „Teraz, gdy już zostaliśmy przyłapani, chcemy abyś myślał, że przejmujemy się środowiskiem”. Trzeba przyznać, że Volkswagenowi obrywa się już od każdego…

Afera Volkswagena Dieselgate śmieszne Szyt klimatyczny
Afera Volkswagena Dieselgate śmieszne Szyt klimatyczny

Poniżej jeszcze kilka przeróbek pozostałych sponsorów szczytu:

Afera Volkswagena Dieselgate śmieszne Szyt klimatyczny
Afera Volkswagena Dieselgate śmieszne Szyt klimatyczny
Afera Volkswagena Dieselgate śmieszne Szyt klimatyczny
Afera Volkswagena Dieselgate śmieszne Szyt klimatyczny

źródło: adweek.com

1 grudnia 2015

Redakcja

Redakcja
Jesteśmy grupą ekspertów i pasjonatów motoryzacji. Chcemy abyś traktował EGOCAR.pl jako pewne, rzetelne źródło informacji o trendach, nowościach, premierach; o wszystkim związanym z motoryzacją.
Więcej od Redakcja

NAJPOPULARNIEJSZE

WIĘCEJ Z AutoBuzz