Datsun

Datsun wchodzi na nowe rynki

Wskrzeszona prawie dwa lata temu marka Datsun pełni w Nissanie taką samą rolę, jaką Dacia odgrywa w Renault – prosty i tani samochód przeznaczony na tzw. rynki wschodzące. Albo pojazd dla osób, które nie widzą sensu w wydawaniu większych pieniędzy tylko dlatego, że jakiś model ma klimatyzację nowszej generacji. Takie proste i tanie samochody znajdują coraz więcej nabywców.

Datsun powrócił 18 miesięcy temu i został wprowadzony na cztery rynki: Indii, Indonezji, Rosji i RPA. Teraz szefowie Datsuna zastanawiają się, czy nie wejść na kolejne rynki afrykańskie oraz do Azji Południowo-Wschodniej i Ameryki Łacińskiej.

Datsun sprzedał do tej pory około 114 tysięcy samochodów, otworzył 420 punktów dilerskich i uruchomił produkcję w trzech krajach.

 

30 października 2015

Redakcja

Redakcja
Jesteśmy grupą ekspertów i pasjonatów motoryzacji. Chcemy abyś traktował EGOCAR.pl jako pewne, rzetelne źródło informacji o trendach, nowościach, premierach; o wszystkim związanym z motoryzacją.
Więcej od Redakcja

NAJPOPULARNIEJSZE